Кошик
110 відгуків
+380663642064
+380673609274
+380951337993
+380663642064
УкраинаХарківська областьХарківУкраина,г.Харьков,пер.Искринский 18 (метро пл.Восстания) Защитников Украины
котли,пальники,сервіс,запчастини,проект.монтаж
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик

Поширені питання

  • Дуже часто наші Клієнти просять розрахувати приблизну вартість по підключенню пелетного котла до існуючої системи опалення, що не завжди можливо зробити за телефоном. Правильне рішення — виїзд до Клієнта на об'єкт і подальша підготовка кошторису

    А от щоб підготувати кошторис з підключення/обв'язки твердопаливного або пелетного котла до існуючої системи опалення по інтернету просимо Вас відповісти на наступні питання:

    1. яка використовується труба котельні — матеріал і переріз

    2. надайте план котельні або намалюйте після самостійного обміру

    3. який будете использоватьтвердотопливный або пелетний котел

    4. віддаленість від Харкова р.

    Після відповіді на ці питання ми підготуємо для Вас кошторис.

     

  • Який існує у розпал котлів?

    В котлах з традиційним розпалюванням, розпал котла відбувається з використанням палаючого гнота через лючок з заслінкою в щитку пальника. Контроль наявності полум'я здійснюється за допомогою термопари, нагрівається постійно палаючої запального пальника. Такий спосіб розпалювання не вимагає підключення до електрики.

    В газових котлах з п'єзоелектричним розпалом запуск здійснюється користувачем вручну натисканням кнопки пьезовоспламенителя. Контроль наявності полум'я здійснюється за допомогою термопари, нагрівається постійно палаючої запального пальника. Даний розпал не вимагає підключення до електрики.

  • Яке максимально допустимий тиск в системі водопостачання?

    Максимально допустимий тиск в системі водопостачання 6 бар (атм).

  • Для чого призначені універсальні котли?

    Випуск універсальних котлів спрямований на споживачів, у яких є можливість використовувати тверде паливо для опалення будинку в даний момент існує перспектива підведення газу в майбутньому.

  • Чим відрізняється котел зі сталевим теплообмінником від котла з чавунним теплообмінником?

    Чавунні теплообмінники складаються з суцільнолитих чавунних секцій, що робить їх більш стійкими до збільшення тиску в системі. Чавунні теплообмінники володіють більшою теплоємністю, більш стійки до корозії, більш ремонтопридатні. До недоліків котла відноситься їх велику вагу і відносна дорожнеча.

    Термін служби сталевих теплообмінників 15 років, чавунних – 25 років.

  • Скільки газу споживає котел?

    Витрата газу залежить від потужності та ККД котла. У технічних характеристиках вказується витрата газу в [м3/ год] при роботі котла на номінальній потужності, при правильно побудованій системі опалення та належне утеплення будинку, при роботі котла 24 години на добу. Виходячи з цього, можна визначити приблизний витрата газу. При цьому чим якісніше автоматика, тим нижче споживання газу.

  • Чому необхідно купувати продукцію в нашій організації,наша місія?

    Тому що ми не просто продаємо продукцію, ми супроводжуємо операцію повністю .
    Зараз на ринку тепла, з'являється безліч технічних інновацій, таких як твердопаливні котли, сонячні батареї, теплові насоси. Більшість цієї продукції продає багато фірм, які зацікавлені в тому, щоб її продати, а потім шукайте вітру в полі.Іноді, купивши певні елементи комплектації, людина стикається з тим, що не знає, що далі з цим робити, починає шукати тих людей, які можуть йому допомогти в цьому питанні, і тоді з'ясовується, що купили зовсім не те .
    Звичайно, якщо ви купили газовий котел, то навряд чи у майстра або у вас виникне безліч запитань, а ось коли питання заходить про сонячні батареї, твердопаливні котли, регулювальну автоматику і т. д., ось тоді ми б вам рекомендували купувати у тих людей , які не тільки вам продадуть, але і підкажуть, що купити, для чого купити, яку роль воно буде виконувати у вашому проекті і як його правильно змонтувати. Ні для кого не секрет, що вибухають і котли, сонячні батареї, це в гіршому випадку, а в кращому, наприклад, твердопаливний котел споживає кількість дров у кілька разів більше тільки тому, що неправильно змонтований, змонтований на неправильному обладнанні, неправильно налагоджений. Це істотно скорочує термін його служби.

    Тому, купуючи продукцію в нашій фірмі, ви завжди отримаєте варіанти монтажу, при необхідності розрахунок схеми підключення, ви ніколи помилково не купите устаткування, яке неможливо буде застосувати в схемі вашого проекту, потім назад віддати яку, буде неможливо, або обладнання неправильно розраховане за потужностями .
    Купуючи у нас, ви збережете час, гроші і здоров'я. Ми завжди надамо вам максимально вичерпну консультацію по всіх позиціях обладнання, який ви у нас придбаєте, проведемо вам консультаційний супровід до самого завершення монтажу, навіть в тому випадку, коли монтаж нашого обладнання будуть проводити не наші працівники або ваші майстри.Звичайно в розпалі сезону у багатьох випадках важко приділити увагу відразу 10 клієнтам,але ми спробуємо,а чому б і ні?

  • Гарантія та повернення

    Згідно із Законом «Про захист прав споживачів» клієнти нашого інтернет-магазину мають право на повернення товару на протязі 14 днів.

    Повернення товару протягом 14 днів можливий тільки за умови, що товар не був у використанні і придатний для подальшої реалізації.

    Витяг із Закону «Про захист прав споживачів»:

    Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

    1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

    Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

    Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

     

    Якщо товар не був у використанні і протягом 14 днів з дати покупки сталася поломка товару.

    В даному випадку вам необхідно викликати майстра сервісного центру, який засвідчить поломку і складе відповідний акт. На підставі цього акта проводяться подальші дії (повернення, обмін, ремонт). Вимагати повернути гроші в односторонньому порядку ви не можете. Повернення грошей можливе лише за погодженням продавця і покупця.

    Витяг із Закону «Про захист прав споживачів»:

    Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості

    1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

    1. пропорційного зменшення ціни;

    2. безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;

    3. відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

    У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

    1. розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

    2. вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

    2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця. Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

    14. Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.

  • Як ви здійснюєте доставку в інше місто України?

    Ми здійснюємо доставки будь-яким зручним перевізником, який працює у Вашому місті. Якщо у Вашому населеному пункті немає жодної компанії надає послуги перевезення, можлива доставка в найближчий населений пункт, в якому дані компанії є, з подальшим самовивозом. Попередню вартість доставки можете дізнатися у менеджера .Є варіант індивідуального пошуку вантажного транспорту для вас.
  • А хто платить за перевезення товару я чи ви?

    Вартість перевезення товару оплачує клієнт

  • Якщо я сплачу переказом на картку, які гарантії того, що я отримаю товар?

    Для переказу грошей на картку ми надсилаємо клієнту рахунок – ел. адресою або факсом та реквізити банку. Після перекладу Ви прикріплюєте банківський чек до нашого рахунку, що буде служити свідченням оплати. В наших інтересах, рівно як і у Ваших, організувати відправку товару як можна швидше за фактом зарахування грошей, зазвичай відправка відбувається в цей же день або на наступний (в залежності від часу зарахування).

  • Как стать новым партнёром компании KOTEL-PROM?

    Для групп товаров представленных и не представленных на сайте

    Для начала сотрудничества необходимо предоставить следующую информацию:

    • Краткую характеристику бренда, его доля среди товарных и ценовых аналогов на рынке Украины (в процентах и денежном эквиваленте)
    • Предполагаемый оборот с учетом сезонности
    • Список конкурирующих брендов, продуктов — их доля на рынке Украины
    • Маржинальность и степень надежности фиксированных цен на рынке
    • Предоставить характеристики бренда, слабые и сильные стороны
    • Кредитные условия
    • Консигнация
    • Формы оплаты
    • Сервісне обслуговування, можливість повернення товарів

    Для розміщення груп товарів на сайт інтернет-магазину www.kotel-prom.prom.ua необхідно:

    • Уточнити ціну вашого товару
    • Надати фото товару в гарному якості не менше 500х500мм
    • Дати короткий і повний опис вашого товару

    Ваші пропозиції надсилайте на e-mail: info@teplo-generator.com.ua

  • Питання по знижці,ціною?

    Як отримати знижку?!

    Знайшли дешевше? Є в наявності?

    Скиньте посилання або рахунок на info@kotel-prom.com і отримаєте товар по нашій ціні

     

  • У чому різниця між одноконтурним і двоконтурним котлом?

    Одноконтурний котел призначений тільки для опалення. В котлі двоконтурному крім основного контуру опалення є контур гарячого водопостачання (вбудований мідний змійовик для нагріву проточної води).

  • Що таке модуляція полум'я?

    Модуляція полум'я це автоматична зміна потужності пальника за допомогою зміни витрати газу через клапан автоматики безпеки в залежності від температури теплоносія в системі. Перевага модуляції в більш точному регулюванні температури системі.

  • Когда нужно промывать теплообменник конденсационного котла и каким способом?

    В последнее время часто стали поступать звонки о неисправности работы теплообменников газовых котлов . Так получается,что клиенты не спрашивают о сервисе у продавцов,об обслуживаниии оборудования в дальнейшем.Теплообменник конденсационного котла довольно сложное изделие,к примеру производитель газовых котлов Baxi технологичски опережает некоторые бренды по автоматизации и запчастям,но этот теплообменник нужно чистить 1 раз в год в зависимости от состояния воды,ее показателей. Це все забувають і нам доводиться восставнавливать і механічно разьединять його,щоб промити соти теплообмінника.Це складна робота,але влітку її можна виконати знявши і передавши ег ів наш сервісний центр.Хімія підбирається для промивання різна,від Master Boiler до специфічної під замовлення імпортних брендів.