Продавець КОТЕЛ-ПРОМ розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
127 відгуків

Выходной день

+380 (66) 364-20-64
+380 (50) 870-79-07
+380 (96) 233-15-83
Україна, м.Харків,пер.Іскринський 18, Харків, Україна
котли,пальники,сервіс,запчастини,проект.монтаж

Як здійснюється сервіс твердопаливних котлів Альтеп?

Як здійснюється сервіс твердопаливних котлів Альтеп?

 

Гарантійне та негарантийное сервісне обслуговування обладнання ТМ «ALTEP»

При гарантійному випадку силами АЛЬТЕП ЦЕНТРУ або одного з регіональних авторизованих сервісних центрів, за рахунок власних коштів АЛЬТЕП ЦЕНТРУ, проводиться наступний комплекс заходів щодо усунення причин, що призвели до гарантійного випадку:

-виїзд майстра для усунення проблеми негерметичності теплообмінника;

-заміна комплектуючих котла;

-заміна комплектуючих автоматики;

-заміна котла;

-ремонт теплообмінника в заводських умовах;

-технічний огляд котла;

При умовах негарантійного випадку силами АЛЬТЕП ЦЕНТРУ або регіональних авторизованих сервісних центрів проводиться комплекс заходів, описаний вище, за рахунок коштів клієнта.

 

Сервісні послуги по запуску котлового обладнання

Представник «Альтеп — Сервіс» або регіонального авторизованого сервісного центру перевіряє відповідність монтажу котла принципів, викладених в Керівництві з експлуатації котла, а також діючим державним стандартам і правилам, що в подальшому забезпечує безпечну і надійну роботу котла і є основою для пред'явлення претензій. Проводить налаштування автоматики в соотвтетствии з типом палива, запускає котел. Здійснює навчання обслуговуючого персоналу правилам поводження з органами управління і особливих моментів, які можуть виникнути в процесі експлуатації котла. Оформляє відповідні документи і звертає увагу клієнта на порядок постановки котла на гарантійний облік.

Перший запуск котла — платний. Користувач оплачує вартість проїзду сервісного спеціаліста і вартість запуску.

Технічний огляд котлового обладнання

При виконанні технічного огляду Представник «Альтеп — Сервіс», або авторизованого регіонального сервісного центру проводить:

  • огляд місця монтажу котельного обладнання, пальники і перевіряє відповідність установки нормам і правилам;
  • перевірку правильності підключення зовнішніх мереж (димохід, трубопроводи опалення, електричні з'єднання);
  • перевірку правильності установки шнекового живильника і контроль недежности його кріплення. Виробляє заповнення шнекового живильника паливом і виконує контрольне зважування палива;
  • налаштування базових параметрів роботи пальника;
  • пуск пальника, налаштування (корекцію) режимів її роботи за базовими показниками;
  • настрйку роботи пальника на 2-й вид палива;
  • інструктаж користувача (відповідального за експлуатацію) за правилами надійної і безпечної експлуатації устаткування;
  • діагностику стану обладнання та визначає несправність;
  • демонтаж/монтаж пальника;
  • очищення пальника від продуктів згоряння;
  • очищення колосників від нагару;
  • очищення вентилятора пальника;
  • перевірку стану електричних з'єднань;
  • заміну рухомого колосника (каскадна система), елемента розпалювання пальника, мотор-редуктора стокера, вентилятора пальника, елементів теплоізоляції топки пальника, фотоелемента, плати управління;
  • ремонт системи очистки пальника (блок колосників);
  • заміну механізму привода колосників;
  • деякі види робіт по діагностиці і ремонту виконуються в стаціонарі.

Технічний огляд котлового обладнання може проводитися на вимогу клієнта. В цьому випадку вартість робіт обговорюється заздалегідь.

Продаж комплектуючих запчастин і супутніх товарів

За запитом клієнта «Сервіс» здійснює продаж комплектуючих запчастин до котловому устаткування і супутніх товарів. При цьому клієнту необхідно надати інформацію про серійному номері котла, прізвище, ім'я та по батькові одержувача, номер телефону для зв'язку, номер відділення Нової Пошти, на яку буде відправлена посилка, вказати форму оплати.

Послуга «Шеф-монтаж»

Комплекс шеф-монтажних робіт включає в себе:

  • приймання обладнання, яке надійшло з заводу на об'єкт замовника, розгляд та усунення невідповідностей у комплектації та якості поставки;
  • технічні консультації та супровід робіт (нагляд), які виконуються фахівцями монтажної організації або експлуатаційним персоналом замовника;
  • контроль якості виконаного монтажу;
  • перевірку роботи механізмів устаткування;
  • перевірку роботи комутаційних пристроїв;

 

Шеф-монтажні роботи оформляються або у формі додаткового пункту в договорі поставки, при цьому вартість послуги включається в загальну суму договору, або у формі окремого договору на проведення шеф-монтажних робіт.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner